ziro4ka.com.ua

9 Чоловічих якостей, які необхідні всім представникам сильної статі

Де б знайти чоловіка, який володіє такими якостями, які підкорять будь-яку жінку? І що це взагалі за якості?

№1: подолання себе

Всім чоловікам необхідно боротися зі своїми страхами. Кожен з нас чогось боїться. Але саме сміливість йти напролом, зробити щось незвичне для самих себе – це важлива риса чоловічого характеру.

№2: прийняття фізіології

Чоловіки повинні спокійно ставитися з жіночим виділенням, до менструацій, поносу або блювоті. Якщо чоловік не може навіть прийняти жіноче тіло, що говорити про внутрішній, більш складному, світі?

№3: розуміння відмінностей між чоловіками і жінками

Чоловік повинен розуміти, жінки багато в чому залежать від своїх гормонів. Настрій може змінюватися, як і думку з якого-небудь приводу. Але хіба не зачаровує ця емоційність?

№4: усвідомлення своїх бажань

Він розуміє, коли хоче їсти, а коли сексу. Він розуміє, коли вистачить пити. Коли краще попрацювати, а коли піти відпочивати.

№5: ставлення до грошей

Воно у нього є. І до економії, і до витрат на різні жіночі речі.

№6: чесність

Перш за все по відношенню до самого себе. Він щирий у своїх почуттях. Нехай чоловік не завжди може їх висловити вголос, але він знає, що насправді в його серці.

Він не бреше своєму партнеру з приводу заробітку або емоцій. Навіщо?

№7: спокій

Чоловіки не дуже люблять скандали. Вони вважають за краще дізнаватися, в чому проблема, а потім приступати до її вирішення. Без зайвих (особливо негативних) емоцій.

№8: любов

Чоловік прагне до любові. Він не уникає її, а приймає і дарує. Чоловік здатний носити жінку на руках, поважати її і оберігати.

№9: вміння визнавати помилки

Важливе чоловіче якість – визнання неправоти. Якщо він помилився, він здатний вибачитися. І це дуже важливо. Уміння йти на компроміс – базова річ в будь-яких парних відносинах.

Leave a Comment

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

code

Sidebar

Add widgets here from the Widgets panel in the WordPress admin.