Здається, що бренд Christian Louboutin існував завжди, тому що його геніальна і проста червона підошва стоїть в одному ряду з маленьким чорним платтям Маленьке чорне плаття: змінює світ Chanel, міні-спідницею або чином New Look від Крістіана Діора. Але в реальності жінки носять свої улюблені «Лубутен» тільки з дев’яностих років, саме тоді була заснована марка, яка стане об’єктом поклоніння для всіх модниць світу.
Право на красиві туфлі
Марка Christian Louboutin навряд чи змогла б стати такою популярною і культової, якою вона є, не будь її засновник харизматичним, талановитим і креативним парижанином, який дивився ширше, чим інші і не переймався пропонувати революційні рішення в образі своїх туфель. Крістіан Лубутен народився у французькій столиці в 1963 році. Інтерес до образу жіночих туфель народився у нього ще в дитинстві. За визнанням майстра, у віці восьми років він відправився в музей океанографії, в якому заборонялося ходити у взутті, здатної подряпати красивий музейний підлогу. Ця подія з перекресленим символом туфельки настільки врізалося в його пам’ять, що він уже тоді почав думати про те, яким чином можна дозволити жінкам носити красиву і комфортне взуття, яка не буде заважати ні їм, ні оточуючим.
Його юність припала на середину сімдесятих, коли світ моди зазнав значних змін. Відгриміла сексуальна революція, настав час свободи, коли все можна, в тому числі і в одязі, де почалися шалені стильові і колірні змішання, іноді поступаються місце елегантним класичним нарядам. Взуття сімдесятих була далека від жіночності в її загальноприйнятому понятті. У моді були важкі платформи і повернулися mary-janes з перемичкою-ремінцем на щиколотці. У жінок був не надто великий вибір туфель, які були б по-справжньому красивими і викликали б захоплення. Такі туфлі мріяв створити Лубутен і зробив це, правда, трохи пізніше.
Перші кроки в індустрії
У вісімнадцять років юнак відправився осягати ремесло взуттьовика в будинок Charles Jourdan, з якого вийшов справжнім фахівцем і знавцем всіх тонкощів цієї майстерності. Надихаючись взуттям танцівниць паризьких кабаре, Лубутен все більше переконувався в тому, наскільки необхідні жінці красиві, витончені туфлі, які були б зручними, в яких можна було б проводити весь день і навіть танцювати. Основа такого взуття – комфортна колодка, про створення якої він мріяв. До відкриття своєї справи він встиг попрацювати в Chanel і Yves Saint Laurent. Останній бренд за дивним збігом обставин буде його противником у гучній юридичній справі в новому тисячолітті.
Найперші туфлі Лубутена, які він самостійно спроектував і випустив у продаж, мали провокаційну форму яйця, відкриваючи внутрішню частину стопи. Їх він випустив як незалежний дизайнер, а вже в 1991 Крістіан Лубутен заснував свій бренд, який отримав його ім’я. Тоді ж відкрився перший магазин Christian Louboutin в Парижі, який швидко завоював увагу завсідників антикварних крамничок, що розташувалися неподалік.
Народження червоною підошви
Червона підошва, яка стала візитною карткою взуття Christian Louboutin, була придумана випадково. Колекція взуття прийшла з виробництва, але майстер виявився не зовсім задоволений. Вона була хороша, ніхто не сперечався ні з якістю, ні з дизайном, але Лубутеном здавалося, що цим туфлям чогось не вистачає, що могло б виділити їх з маси іншого взуття. Раптом він побачив, як одна з його співробітниць поруч фарбує нігті червоним лаком Chanel. Запозичивши флакон, він пофарбував підошву нових туфель – це було те, що потрібно. Це був так просто і так геніально, адже червоною підошви туфель ще не випускав ніхто.
Різноманітність модного «почерку»
Важко знайти знаменитість, яка була б байдужа до культових «Лубутеном». Ця підошва підкорила світ моди і спрямувала погляди оточуючих вниз, до туфельок, нескромно палаючим найяскравішим червоним кольором. З тих пір туфлі Christian Louboutin вважаються атрибутами елегантної розкоші. Ділові жінки носять їх на роботу, знаменитості надягають їх під вечірні сукні на найважливіші заходи, адепти романтичного стилю в одязі теж не можуть пройти повз цього взуття, тому що Christian Louboutin – це не тільки лаконічний шик, але і оригінальність, романтика і модний шок.
Бренд Christian Louboutin завжди йде в ногу з актуальними тенденціями, не змінюючи себе. У моді чи гострий мис, округлий носок, металеві шипи, заклепки, мережива Мереживо в сучасному гардеробі, крокодиляча або зміїна шкіра, в цих туфлях вдало поєднується мода і стиль, помпезність розкоші і лаконічна елегантність, зухвалий шик і спокій жіночності. Лубутен не боїться експериментувати, створюючи комбінації і форми, на які не наважилися б інші. Але йому все прощають, бо якщо він це зробив, значить це добре – незаперечний в модних колах факт.
визнання унікальності
У 2011 році Крістіан Лубутен подав позов відразу проти двох модних будинків – Carmen Steffens і Yves Saint Laurent, які включили в свої колекції туфлі з червоною підошвою. Як вони посміли зазіхнути на те, що придумав він – придумав спонтанно, легко і витончено, роками зміцнюючи цей відмітний факт як символ своєї марки? Спочатку здавалося, що Лубутеном не виграти суд, тому що червоний колір З яким кольором поєднується червоний: будьте обережні підошви – це просто червоний колір підошви, і ніде не вказано, що він володіє на це винятковими правами. Але несподівано позов був задоволений, а червона підошва Christian Louboutin була зареєстрована в якості об’єкту, що охороняється товарного знака.
Напевно, будуть ще копії, вони є і сьогодні. Але тільки не в червоній підошві справу. Взуття Christian Louboutin – це не просто зручні і красиві туфлі, а справжнє надбання модної індустрії, яке вже ніхто і ніщо не в змозі замінити.
Leave a Comment